mandag 12. mai 2008

Oppdatering etter forespoersel og noe klaging paa daarlig oppdatering! :P hehe..
Men ok, det er en mnd siden sist, saa..

Hva har skjedd siden sist?!
Det har egentlig ikke skjedd saa mye nytt siden sist.

Vi er naa inne i vaar siste undervisningsuke her paa ECU. De neste ukene gaar til heftig eksamenslesing, praksis for meg (Elin har fri i de to ukene), saa litt mer eksamenslesing etterfulgt av eksamen og litt mer praksis foer vi kan begynne aa tenke paa hjemreise ;)
Vi har egentlig hatt en lang periode naa med mye hjemmelengsel. Jeg har nok vaert den verste av oss. Men plutselig fikk vi en aapenbaring i Freeo her en kveld naar vi satt aa hoerte paa en fatteslig mann spile paa gitaren sin, at vi var noedt til aa nyte vaare siste dager. Vi skal tross alt ikke tilbake hit igjen til det samme som vi kommer til aa gi slipp paa. Men jo, vi kommer tilbake, ingen tvil om det! :D

Har faatt oss noen nye australske venner, Luke og Glenn.. Noen stoerre fotballidioter har jeg aldri vaert bort. Men sett bort ifra det saa er det noen koselige gutter vi henger med, fester mye med og farter rundt med. Har mye moro sammen.

Jeg har lyst paa besoek jeg.......fra Norge.......Vidar???
;)

Det er 17. mai snart :) Den skal feires i 24 timer!! Haela i taket og tenna i tapeten sier bare jeg :D Det er ca 200-300 nordmenn som har meldt seg paa. Da gaar vi i tog, spiser is og poelse og leker leker.....og helt sikkert en haug av alkohol....
Gleder meg jeg. Skal ta masse bilder!

Det gaar mot vinter. Regner en del og er bare guffent....ogsaa plutselig saa klarner det opp og det blir strandtimer med skikkelig sommertemp.. Farlig! Er ikke rart jeg fikk lungebetennelse vettu.

Vi har det kjempe bra folkens ;D
Ha en flott 17. mai

Ingen kommentarer: