søndag 30. mars 2008

EKSAMENSNERVER!!!!!!!!!!!!!!
Naa er det bare 40 minutter igjen til vi skal ha eksamen. Vi gleder oss ikke akkurat, men Elin paastaar at vi bestaar med glans! Bra at noen av oss har motet i behold.

JEG KAN! Det sa min mor at jeg skulle si til meg selv.. Verdens beste hoenemor :)

Regn regn og atter regn.. Det hoeljer ned!! Velkommen til Troendelag, sier Elin. Skikkelig drittvaer.. Haaper det letter etterhvert.

Besoeket vaart har reist. Trist! Men er ikke lenge foer vi er tilbake i Norge :)

Da var det eksamen da.. Jaja..

Hej!

1 kommentar:

*Kristin* sa...

Oj, eksamen! Hvordan gikk det???? Og åssen eksamen var det? Tenk at det allerede er 1. april imorra! Tida går fort altså!:) Gleder meg til du kommer hjem igjen og kan fortelle om alt som har skjedd i det store utland!;) Imens får jeg pønske ut en aprilspøk til elevene mine. Hihi;) Love you!<3
-Kristin-